- Endnu en god weekend
- for 7 dage siden
- 1 min læsning

Storm Maymann fortsætter sin fremmarch i Sverige, hvor der i weekenden blev kørt endnu en afdeling af det nationale mesterskab i 125cc. Det blev til to heatsejre mere for danskeren, og det var samtidig nok til at sende Storm i spidsen af serien. Det fortæller han selv lidt mere om her.
Storm Maymann: "Det var endnu en god weekend, hvor den røde plade endelig kom på min Yamaha. Jeg er ret stolt af at jeg var 43 point bagud efter første afdeling, og nu, to afdelinger seneere er jeg i spidsen af serien. Det har været en god stødpude at tage med videre, så vi knokler på, og nu gælder det EMX125 i den kommende weekend, hvor vi arbejder videre mod den top 10!"






