- Virkelig tilfreds med weekenden
- for 6 dage siden
- 1 min læsning

Da vi snakkede med Anna Legaard inden VM-debuten i Tyskland, så glædede hun sig til det hele - og smilet er ikke blevet mindre her efter weekendens løjer. For selvom hun følte der måske var mere at hente, så var der også mange positive ting at tage med videre. Og der venter flere VM-deltagelser i horisonten.
Anna Legaard: "Weekenden gik virkelig godt. Banen var noget helt andet end det, jeg er vant til hjemme i Danmark, så det var mega fedt at få lov til at prøve kræfter med de store hop, dybe spor og et helt andet tempo. I første heat får jeg en okay start, kommer ud i nogle fede battles og kører mig ind på en 25. plads. Andet heat starter lidt kaotisk med et startstyrt, hvor en kører vælter lige foran mig. Jeg ryger hårdt i jorden, men heldigvis kommer jeg hurtigt op igen og videre. Jeg får kæmpet mig op gennem feltet og kører nogle fornuftige omgangstider til længere fremme, men ender på en 28. plads. Selvom resultaterne ikke helt viser, hvor jeg føler, jeg kan være, så er jeg virkelig tilfreds med weekenden. Det har vist mig, at pointene faktisk ikke er særlig langt væk, og det bliver helt klart målet, når vi rammer Arnhem i august. Der er stadig ting, der skal arbejdes på, men nu ved jeg også præcis, hvad der skal til. Next up, Dame DM i Haderslev. Jeg er max klar!"






