- Stadig noget positivitet at trække i
- for 3 minutter siden
- 1 min læsning

Nicolai Skovbjerg havde ikke den weekend i Montevarchi han havde håbet på, men selv da forsøger den talentfulde dansker at tage det positive med sig til Portugal i den kommende weekend.
Nicolai Skovbjerg: "Jamen, rent ud sagt så var det en forfærdelig weekend. Virkelig bare en weekend at glemme når vi kigger på resultaterne, dog er der stadig lidt at tage med videre. Desværre er der ingen undskyldningskort at trække for weekenden, for alt rundt om mig spiller. Ingen sygdom, ingen skader, heldigvis kun mig selv der skal finde Tensfeld-mentaliteten frem igen. Jeg er super glad for beslutningen med at skifte team. Selvom resultatet i weekenden ikke viser det, er det et sted hvor jeg passer rigtig godt ind. Virkelig professionelt og generelt meget viden fra de tidligere kører og mekanikere som man får gavn af. Så selvom det var en elendig weekend er der stadig noget positivitet at trække i. nu hedder det Portugal i weekenden, så det ser jeg frem til."






